HTML

HÖKös oldalam

A 2011/12-es év a Semmelweis Általános OK - HÖK számára nyeremény lesz, mert innovatív szemléletet, és szívből motivált lendületemet adom bele. Vagy ugyanezért lesz vereség?! Rajtunk múlik!

Friss topikok

  • Pauszköpködő: Gratulálok! Fasza és TÖKös lett! Igazi TÖKös gyerek vagy! (2011.10.14. 00:44) Céljaim

Címkék

A sportbizottság - Gresits Orsolya

2011.11.04. 00:32 megismutatom

 Első ülés november 3-án.

 Hamar szó esett a közelgő őszi "sportnapról", amelyet csak azért tartunk, mert felvetettem, hogy megkerestek vele, és csináljunk 1. SOTE ÁOK-FOK-GYOK-ETK-s 2. öröm-foci-kosár-röpi tornát, 3. EGYÉNI JELENTKEZÉSSEL. Erre a gyűlésen szó esik a most már egyébként teljes mértékben Gresits Orsi Kajszi szervezte 1. csak ÁOK 2. csak foci 3. főként CSAPATOKnak meghirdetett versenyről. (az egyéni azért jobb egyébként, mert sokkal többen jelentkeznek, és szorosabb, sportszerűbb a verseny.)

 Már első megkeresésemre az volt a kifogás: kevés lesz az érdeklődő, nem lesz HÖKös aki dolgozzon (?), későn szólok. Mindeddig nem vette Orsi figyelembe, hogy jelentkezési határidővel el tudjuk dönteni, hogy melyik sportágakra lesz - mint ő prognosztizálta - túl kevés érdeklődő, és azokat a sportokat még ki lehet hagyni ekkor a szervezésből. De ami eredetileg arról szólt volna: nézzük  meg, mekkora az érdeklődés, most úgy néz ki: mindenképp meg lesz tartva, de egész máshogy, mint az logikus, sikeres és hatékony lenne. Mintha kellene a bizonyíték, hogy "tessék, mondtam, hogy ebből nem lesz semmi". De nekem a legfájóbb, hogy mindez indoklás nélkül, nem válaszolt érdemben a felvetéseimre. Oké, hogy nem lehet mindent úgy csinálni, ahogy lelkesen elképzeltem, de miért nem válaszol rájuk? Mert az nem magyarázat, hogy "úgyse lesz rá elég érdeklődő". Így tényleg nem.

Idézem egyéb e-mailes felvetéseimet:

"1. Neptunon hirdessük, mert a levlistán nagyon sok spam érkezik, és kb. 10% a hatékonysága. Azért mondom, mert ehez idő kell, talán kérvényt kell beadni."
ERRE listán hirdetjük, és azért, mert nincs idő és lehetőség sem a HÖKnek Neptunra - hadd vessem fel, akkor hogy kaptuk meg pl. a választási infókat Neptunon?! Hogy lesz így elég ember??? még csak meg sem próbáltuk...

"2. Személyesen kellene megkerresni embereket, akik egy-egy sportágban jók, és lelkesek, hogy segítsenek a lebonyolításban /szervezőként/."
Ehelyett Kajszi Orsi doodle szavazást ír ki a HÖK levlistára, nehogy kevés emberrel álljunk munkába, ami fő kifogás volt az egész sportnappal szemben. Miközben kb. 2 órán belül találtam mind a 3 sportágnak szakértő-szervezőt. Következő, amit tudok, hogy csak foci lesz, szintén indoklás nélkül. 

"3. Legyen valami egyszerű lehetőség, hogy meccsek között/nézőként is jól érezzék magukat az emberek, pl. forralt bor-árulás."
No answer.


"4. Azért írtál délutánt, hogy a vidékiek hátha feljönnek korábban, és ők is részt tudnak venni?"
Szintén nincs okom megköszönni a választ, ahogy a többi pontra adott reakciót is jobb néven vettem volna, ha lett volna mit. Bár a néma érv cáfolhatatlan. De azért köszönöm, hogy a bizottság előtt állítottad, válaszoltál. Lehet, csak tollbamondó funkció még nincs a gmail-en. Kicsit övön alulinak éreztem.

Lényeg lett volna, hogy tudjuk, hányan jönnének, és az érdeklődés függvénye legyen a szervezés. De nem. És tudom, sokadszorra írom le, de remélem, most már Gresits Orsolya is érti, a sportszervezés véres keresztjét miért lett volna érdemes hátunkra kapni, főleg, hogy felajánlottam, szívesen viszem is helyette.

Most elegem van abból, hogy azt nézik hülyének, aki akar csinálni valamit.

És ez még csak a kezdet. Mert a másik dolog, amiben járok, a Medikus kupa, amihez képtelen volt a Bizottsági Elnökasszony - választási ígéreteinek fityiszt hányva - segítséggel szolgálni. Ez 2db HÖKös telefonszám lett volna, Pécsről és Debrecenből. Teljes történetet elmondom legközelebb, 2,5 óra blogolás elég mára...

 

"Megyünk egy kört, bemutatkozók, meg mit vártok az évtől. Kapok Gresits Orsi Kajszitól egy kérdést, miért nem jelentkeztem bizottságba. Azért, mert nem azon a listán indultam, amelyiken ők, és az alakulóülés további részével egy időben vízilabda edzést is szerveztem Újbudára. Miért nem szóltam akkor előre? Mert nem tudtam, mi a rendszer, de nem gondoltam, hogy ha nem választanak be tagnak, esélyem se lesz segíteni a munkában. Ezek a kérdések persze biztos azért csak nekem szóltak, mert elég sok tervet soroltam fel, csak hogy tiszta legyen a kép."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyozokepvisel.blog.hu/api/trackback/id/tr723351909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása